אני מנסה להבין עד איזו רמה נדרש לדעת נושאים מסויימים, בחלק מהנושאים הרשומים במודל כתוב כי הם יילמדו באופן איכותי ולא כמותי, האם אנו נדרש לדעת לבצע חישובים עם הנוסחאות הקשורות לנושאים אלו? או רק להכיר את הנושא? מה זה אומר שאנו צריכים לדעת משהו באופן איכותי? (לדוגמא שלושת הנושאים האחרונים)
במעגלים שכוללים משרנים וקבלים, אין צורך לדעת לפתור משוואות דיפרנציאליות (למרות שאתם יודעים), אבל כן צריך לדעת לפתור מעגלים במצב סטציונרי (לאחר זמן אינסופי) ובזמן אפס. בדומה לתרגולים ולשאלות ש"ב.
בנושא של חומרים מגנטיים, לא עשינו שום דבר כמותי בכיתה, אז צריך רק לדעת את התיאוריה. מה זה חומר דיאמגנטי, איך הוא שונה מפרומאגנט, איך שדה מגנטי מתנהג בחומרים השונים.
בנושא של חומרים מגנטיים, לא עשינו שום דבר כמותי בכיתה, אז צריך רק לדעת את התיאוריה. מה זה חומר דיאמגנטי, איך הוא שונה מפרומאגנט, איך שדה מגנטי מתנהג בחומרים השונים.
תודה, בנוסף ראינו שבקובץ ההרצאה האחרון הנוסחא אליה הגעת עבור זרם מתחלף שונה מזו שמופיעה בספר, נשמח אם תוכל להסביר את ההבדלים,
תודה

Any second-order differential equation requires two initial values, which we didn't specify in class (since we didn't really solve the differential equation). The book uses specific initial values, hence the solutions differ.
אבל איך יכול להיות שבספר התקבל סינוס ובנוסחה מהשיעור התקבל קוסינוס? זה הבדל בפונקציות ולא בקבועים
The difference between cosine and sine is a phase of \( pi/2 \) which is one of the initial conditions