טיפול בבעיות שמע בעת הפעלת סרטונים

טיפול בבעיות שמע בעת הפעלת סרטונים

על ידי עופר ברעם בתאריך
מספר תגובות: 0

שלום רב,

לאחרונה בוצע שיפור מערכתי במנגנון הזרמת הוידאו שבעקבותיו נדרש במקרים מסויימים, במכשירי הקצה, לבצע ניקוי של מידע ישן אשר מאוחסן בדפדפנים.

אחת האינדיקציות לכך הינה בעיות בהפעלת שמע.

להלן הנחיות לניקוי אחסון מטמון הדפדפן:

א. בדפדפן Chrome במחשב

ב. באפליקציית Chrome בטלפון או בטאבלט Android

ג. באפליקציית Chrome ב-iPhone או ב-iPad

הערות:

1. אנו ממליצים לגלוש במערכת Moodle באמצעות דפדפן Chrome. במידה ואתם משתמשים ב-Safari‏, ב-Firefox ב-Edge או בדפדפן אחר, ניתן לעיין באתר התמיכה שלהם לקבלת הנחיות מתאימות. 

2. במערכות הפעלה של Windows - לעיתים מתבצע עדכון אוטומטי הדורש אתחול. עד אז - הדבר עלול להאט את תגובת המחשב או לפגום בתפקודו. 

3. בכל מקרה מומלץ מדי פעם לאתחל את המחשב ואת הטלפון הנייד כתחזוקה שוטפת לשיפור הביצועים.

4. במידה ומפעילים דפדפן כרום במכשירי Apple יש הכרח לבצע גם מחיקת קבצי Cookie. במידה וזה לא עוזר יתכן שיידרש להתקין את הדפדפן מחדש. עם זאת, אפשר במקרה כזה גם להתשמש ב Safari (רק עבור צפייה בהרצאות המוקלטות).